Kullanıcı bağlılık oranı (Customer Retention Rate), dijital pazarlama kampanyalarının başarısını ölçen en önemli KPI’lardan biridir. Bu metrik, mevcut müşterilerin belirli bir dönemde marka ile olan ilişkilerini ne kadar…
Müşteri Edinme Maliyeti (Customer Acquisition Cost – CAC), dijital pazarlama ve satış stratejilerinin başarısını değerlendiren, işletmeler için önemli KPI‘lardan biridir. Yeni bir müşteriyi kazanmanın maliyetini ölçen bu metrik,…
Tıklama Başına Maliyet (TBM) yani Cost Per Click (CPC), dijital pazarlama kampanyalarında kullanılan temel bir ölçüm aracıdır ve reklam verenlerin bütçelerini nasıl yönettiklerini anlamalarına yardımcı olur. CPC, tıklama…
Dijital pazarlama kampanyalarının başarısını ölçmek için pek çok farklı metrik kullanılır. Bu metriklerin başında, yatırım getirisi (ROI) ile doğrudan bağlantılı olan Maliyet Başına Dönüşüm (Cost Per Conversion) gelir.…
Bir dijital pazarlama kampanyasının başarısını ölçmek için kullanılan bazı KPI değerleri vardır, aşağıdaki örnek KPI (Key Performance Indicators – Anahtar Performans Göstergeleri) değerleri ile reklam kampanyasının hedeflerinize ne…